ساخت و تولید بج فلزی
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

امروزه بج سینه به عنوان یک ابزار مهم برندینگ در جهان مطرح است. شرکت و سازمان‌ها برای شرکت در مراسمات رسمی خود از بج سینه‌ای که هویت آنها را بیان می‌کند، استفاده می‌کنند. بج سینه مانند هر کالای رایج دیگری انواع گوناگون و متنوعی دارد.‌
این تنوع بر اساس موارد مختلفی ایجاد می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث ایجاد دسته‌بندی در انواع بج سینه می‌شود، ماده اولیه آن است.یکی از مهم‌ترین انواع بج سینه (بر اساس جنس) بج فلزی می‌باشد. بج فلزی به چهار خانواده مهم تقسیم می‌شود.

۱- بج برنجی ۲- بج آلومینیومی ۳- بج استیل ۴- بج سربی

در ادامه به معرفی بیشتر بج فلزی و بررسی خواص آن می‌پردازیم. در انتها نیز نکات مهمی درباره قیمت و خرید بج فلزی برای شما بیان خواهیم کرد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. ساخت مدال مدال وزرشی نیز به همین گونه می باشد.

 

بج سینه برنجی

آشنایی با پرکاربردترین نوع بج سینه

بج سینه برنجی با درخشش و زیبایی ظاهری منحصربه‌فرد خود به عنوان محبوب‌ترین بج سینه شناخته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با بج برنجی بهتر است ابتدا ماده اصلی سازنده آن را بشناسیم. برنج آلیاژی است که از ترکیب دو عنصر فلزی مهم، مس و روی ساخته می‌شود. به علت مواد تشکیل دهنده برنج، آن را در خانواده بج فلزی قرار می‌دهند. برنج نسبت به هر دو عنصر سازنده خود خاصیت شکل‌پذیری بیشتری دارد. رنگ طلایی و ظاهر درخشنده برنج نیز به آن جلوه خاصی بخشیده‌است. این عوامل و مواردی دیگر باعث شده تا بج برنجی بسیار پرکاربرد و رایج شود.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: